פקידות קבלה בחדר כושר? 5 טיפים לשיפור רמת השירות והמכירות שלכן

פקידות קבלה בחדר כושר הן מזמן לא רק פקידות, הן מתפקדות כיום גם כנשות מכירה לכל דבר. רוצות לשפר את רמת השירות והמכירה שלכן? קבלו 5 טיפים שיקפיצו אתן רמה אחת למעלה.

קחו קורס מכירות

האמת היא שקורס מכירות יכול לעזור לכן בכל תחום בחיים לא בהכרח רק בחדר כושר, וזו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו ממליצים לכן עליו. בכל אופן, אם המשכורת שלכן מבוססת גם על מכירות מנויים, זה הזמן לקחת קורס מכירות מומלץ ולשפר את יכולות השיווק שלכן. ככל שתמכרו יותר מנויים כך השכר שלכם יהיה גבוה יותר וסביר להניח שאם יזהו בכן את הפוטנציאל הזה אולי אפילו תקבלו קידום לתפקיד יותר בכיר בצוות.

אל תשכחו לחייך

שירות זה תחום מורכב ולא תמיד אנחנו מצליחים לרצות את הלקוחות שלנו. מה שכן, עשו את העבודה שלכן תצמיד בחיוך, זה לא באמת משנה מה התלונה של הלקוח, אם הוא יפגוש פקידה מחייכת האמינו לנו שעשיתם חצי דרך לפחות בדרך לפתרון הבעיה או המחלוקת בניכם. בכלל, באופן כללי, אנחנו ממליצים לכן לחייך כי זה יהיה נעים יותר לכן, בטח ובטח עבור הלקוחות שלכן, זה גם יגרום לאווירה הרבה יותר טובה בקבלה.

שימו לב לתוקף המנויים

במסגרת העבודה שלכן אתן צריכות לבדוק את התוקף של המינויים על מנת שלא יכנסו למתחם אנשים שנגמר להם המנוי. יחד עם זאת, מעבר לעובדה שמדובר בפעולה יבשה שאתן צריכות לעשות כחלק מהתפקיד, אין ספק שמדובר גם בפעולה שיכולה להכניס הרבה כסף לחברה כי סביר להניח שמי שנגמר לו המנוי יעשה חידוש. כך אתן גם עושות את העבודה שלכן וגם מגדילות את הסיכוי למכירה קלה, כי הלקוח כבר אצלכן בידיים.

 

 

ספקו שירות טוב

בתחום השירות יש מושג שאומר "לא ציפית קיבלת". הלקוח שלכם לא יגיד לכן תודה אם נתתם לו מה שאתן אמורות לתת לו, את זה הוא ייקח כמובן מאליו. מה שכן, הוא יעריך מאד מקרים שבהם תספקו לו שירות כל כך טוב שהוא לא ציפה לקבל. כאן אתם תפגשו לקוח מרוצה שהחזרתם לו את הביטחון והאמון בחדר הכושר וגרמתם לו לרצות להישאר יותר. תמיד תדעו, שירות זה משהו מובן מאליו, שירות טוב זה משהו שהלקוחות שלכן יעריכו מאד. זה נכון אגב גם למי מכן שרוצה לעשות את התפקיד שלה הכי טוב על מנת להתקדם או לזכות בהמלצות לטובת התפקיד הבא שלה בקריירה.

התיידדו עם הלקוחות

לקוח טוב זה לקוח שמפתח קשרי ידידות עם הספק שלו, כאלה שהם מעבר ליחסים רגילים בין נותן שירות ללקוח. לכן, זה לא מספיק שתחייכו ללקוחות שלכן, אנחנו ממליצים לכן אולי אפילו ליזום איתם קצת סמול טוק, להתעניין יותר ולפתח קשרי חברות כאלה שיגרמו להם מצד אחד לרצות לחזור לחדר הכושר, ומצד שני גם לחדש את המנוי. בסופו של דבר הלקוח שלכם רוצה להרגיש שהוא חלק ממשפחה וממקום חם שרוצה לקבל אותו בחזרה וזה פרמטר מאד חשוב.

לסיכום

אם אתן פקידות קבלה בחדר כושר ואתן רוצות לשפר את רמת השירות והמכירות שלכן, אנחנו בהחלט ממליצים לכן ליישם את הטיפים שסקרנו במאמר זה. קורס מכירות הוא מומלץ במיוחד מכיוון שהוא יכול לשפר לכם את הסיכוי למכירה הלכה למעשה ולהקפיץ לכן את המשכורת החודשית.